Vet du varför vi är så glada?

dagens rubrik säger lite ..
vi värd för evenemanget nöjd!
Här kommer du att veta varför, vi fick vår förstakommentar! (4 st) också har vi 30 sidvisningar!
WHOHO!
denna vecka kommer att vara extrem Blogga som tack!Idag finns det ingen outfit ..
Men, här är några godbitar jag fick för "Christmas" var
faktiskt en julklapp, men jag fick den idag, eftersom vi
hade glömt att ge, så jag fick det här!
hade glömt att ge, så jag fick det här! ( celine )


By: H&M <3

GODDIS !
det var en söt julklapp!Här är något mer vi är glada!
Vi köper cupcakes grejer!
- Cupcakes styrelsen
- 120 vackra cupcake koppar
- pärlor (garnering)
- Som "rör" som du gör vackra cupcakes med!
WOHOOO !Dessutom fann vi något häftigt

REAL BJØRN BORG CUPCAKES!

AND, HERE IS BJØRN BORG`S RECIPE!

TALAAT ! <3blogget av : celine og caroline !














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0