Sjallabajs !

 
 
Heeelo!
alla stora läsare, är vi mycket tacksamma för att ni kommentera vår blogg, vi uppskattar det, vi hoppas att ni fortsätter så!
I (Celine) ledsen för den dåliga bloggande igår, av Caroline, hon har ingen kamera också trodde att hon Google är den bästa .. -.-'' (I stället för weheartit) ännu, men du kommer att överleva bra! <3
Ja, den mottagande droppar, igår var det något sorgligt med mig (Celine) Jag föll ett isberg av is .. (Inte ätbar glass ..) Jag hade stora röda märken (dvs blåmärken bara att det är röd) IT`S STILL HURTING! : '(
men jag överlever som du överleva med dålig blogging (Y)
men är idag innleg inte så "professionellt"Eftersom vi är med Caroline att kameran har hon inte!
har vi inte tagit outfit eller bilder eller något ..
Men verfall, idag ska vi i stugan igen, blir att stå de nedersta! Det ska bli FUN! :)

i morgon blir det inlägg som är lite bättre med bilder från stugan och slalom och jag och Caroline har FRITID! !



Webcam bilde fra i dag ( sorry skrev på norsk her )


UMBERELLA-MAN ! <3


TALAT !
cupcakeeeeeeeees !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0