Hat plockning..

Vi har något att erkänna: vi är norska män bloggar på svenska! vi bor i Norgedå!
Här är några av mina favorit pensko!Blogger: Celine!
Gårdagens blogg: Celine!
Hej alla läsare!
dagens inlägg är lite halta
Hej alla läsare, är dagens inlägg lite hälta
I skolan idag var det lite "hatt tupplur" som det heter.
Jag, mager, Thea och Nora (själv offret) tog vi hatten för henne att springa runt medatt några första klassare!
Caroline tittade, hon tänkte väl bara "vad INNEHAVARE AV -.-"
har inga bilder hat-knappen, eftersom vi inte är tillåtet att ta med kameran!
nog om min dag!
Så istället tar jag ett kort inlägg om skor!

SKOOR ! <3

Här är några av mina favorit pensko!
1 går till: ett par grå högklackade stövlar! <3


Nice or what ?



Loooooooooooove !


Inte alltför dyra heller 300 £ eller något!
Tillverkad i Kina, men de är från H & M

Rekommendationer från mig!
Jag använder inte de ..
Rekommendationer från mig!
Jag använder inte de ..
eftersom det är mamma, men hon har aldrig använt dem så när jag blir lite
äldre, eller att börja med så höga klackar, och jag kommer att använda GARANTERAT! <3



- Talat !
cupcakeeees ! <3





Kommentarer
Postat av: samielle

Drit bra blogg og kule sko !! <3 Takk for kommentaren ;)

2011-01-10 @ 16:47:18
URL: http://myshadow.blogg.no
Postat av: Ceeeeeeeeline !! <3

Takk, takk :D <3

2011-01-10 @ 17:18:56
URL: http://weheartcupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0