Alpint (Y)

Idag har det inte hänt någonting spännande för mig egentligen.
Jag och min mamma tog en tur till shopping får köpa hjälm och glasögon, jag köpte boken från Topmodel:) så klä fint då ..
Nu sitter jag och bloggar även jag Fuck stål, på grund av rodel igår .. -.-''
ledsen men, detta är förmodligen dagens inlägg ..
Ja nu kom jag på något, imorgon ska jag till stugan till Caroline som vi borde vara på slalom (första gången för mig ..) Kan inte vänta! <3
talat!
bloggat av Celine
Idag har det inte hänt någonting spännande för mig egentligen.
Jag och min mamma tog en tur till shopping får köpa hjälm och glasögon, jag köpte boken från Topmodel:) så klä fint då ..
Nu sitter jag och bloggar även jag Fuck stål, på grund av rodel igår .. -.-''
ledsen men, detta är förmodligen dagens inlägg ..
Ja nu kom jag på något, imorgon ska jag till stugan till Caroline som vi borde vara på slalom (första gången för mig ..) Kan inte vänta! <3
talat!
bloggat av Celine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0